נמאס לכם שלידים נופלים בין הכיסאות, מפוזרים בוואטסאפ או באקסלים מיושנים?
במדריך של היום, אני מראה לכם איך להקים "ישות לידים" במערכת אוריגמי. זהו הצעד הראשון ליצירת תשתית מסודרת שבה כל פנייה נכנסת למקום אחד, מנוהלת נכון, והופכת להזדמנות מכירה אמיתית.
📌 פרקי הסרטון:
00:00 – הקדמה והצגת הנושא
01:00 – אפיון ובניית טבלה לישות לידים
03:00 – הגדרת שדות פרטי ליד (שם, טלפון, אימייל)
04:30 – הוספת שדות נוספים ושיוך נציג אחראי
05:00 – הגדרת סטטוסים לליד
06:00 – סיכום והשלב הבא
💡 צ'קליסט קצר לביצוע (מתוך המדריך):
- פתיחת ישות חדשה בשם "לידים" במערכת אוריגמי.
- יצירת שדות חובה לקליטת נתונים בסיסיים.
- הגדרת "נציג אחראי" כדי לדעת מי מטפל בכל פנייה.
- יצירת רשימה נפתחת של "סטטוסים" למעקב אחר התקדמות הליד (חדש, בטיפול, וכו').
עדיין אין לכם חשבון באוריגמי?
פתחו סביבת עבודה בחינם ותתנסו בעצמכם: לפתיחת חשבון לחצו כאן >>

